tisdag 7 juni 2011

Effekt.

Blandade händelser med effekt.

Samlade en bunnt bilder som jag fotat och sedan redigerat och fixat till lite...
Det är inte riktigt min grej att fixa och ändra på bilder för mycket,
men blev lite nyfiken och ville testa på...
...och så här blev resultatet...




En gardin... solljuset ger mest effekt.




Orkidé.




Lilly.




Allén vid Antuna.




En stig vid Stora Wäsby.




Lilly.




Gustaviansk inspirerad soffa.




Likör glas.




Lilly.




Moln.




Tallar.




Ros i rabbatten.




Årstabron tagen från syrrans balkong.


Ja, så blev resultatet av mina bilder med effekt...




5 kommentarer:

  1. Hej
    alla bilder är fina
    men gillar den sista starkt den ser så gammeldags ut :)

    mvh Ann

    SvaraRadera
  2. Ann här ^^
    tackar
    Nej har inget macro än men jobbar på det hehe ^^
    kram

    SvaraRadera
  3. Nej :) men vill verkligen ha ett
    så attans dyra bara

    mvh Ann

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Lilly bäst hennes nyfikna ögon
    påminner om första gången schackbarnen kommer
    till gruppen

    SvaraRadera
  5. Haha... ja Ronny det kan jag tänka mig... :)

    SvaraRadera